Selasa, 27 September 2011

Bila Jatuh Cinta Dengan Samseng :)))

Gue jatuh cinta lg..
tp kali ni dengan samseng ler plak...
ye!!!memang dh suka sgt2 ni..
dh 3x dating dgn samseng ni...
hehehe...dating kt tv..
Botak Oh Botak!!!!
(skrg dh x botak lg la wei!!!)
sweet sgt...ganas tu !!!
x sbr2 nk tgk bila samseng jatuh cinta..
mcm mn lh ghupernye klau
samseng brtukor jd mat jiwang2 yek..
tp betul lh...
x penah tgk samseng yg baik ati ni...
wlaupn dia ckp ala2 ganas..
tp gue leh suka n gelak sakan lak...
ayat yg aku gelak sakan x tahan
bila Si Botak ckp kt si minah bwh ni
"Kau dh giler ke pggl aku abg"
Ngeh..ngeh..ngeh...
x romantik ler kononnyer tu...hehehe
wlaupn gue x brape minat dgn minah ni...
tp krana Si Botak 
gue buangkn perasaan x minat tu...
bila tgk diaorg brlakon br2 mcm ok jek..
wlau bgmnpn..mmg sweetlh citer ni..
Lagu OST citer ni pn Gue suke banget..
"Kisah Dongeng"
kan...sweet benget :)))
jeles Gue..
( Mr. Mama Gue lg encem lorrr )

kalau korg nk tau mcm mn citer ni 
korang tgk ler TV3 setiap Selasa kul 9 mlm..
klau x sempat tgk..
kita tgk jek kt Tonton..
"Cinta Elysa"
mesti korg pn suke banget...

"kalau dah samseng tu samseng jugak" 
hehehe...Daaaaa.....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan