Ahad, 18 September 2011

Pendedahan Terbuka...hehehe

Dengan rasa rendah dirinya 
Gue ingin membuat pendedahan terbuka pada hari ini...
boleh dikatakan ini merupakan
 Pendedahan Berani Mati lah...hehehe
mcm ye ye jek...
Ingat ko artis ke Nyah...
xde lh sebenarnye saje nk tunjuk n bagitau
kt korng semua yg gue ni dh kawin ada anak 2 pn
( mcmlh ko ank dara lg..jgn nk perasan yek!!! )
hehehe...bukan pe rasanye gue x penah lg 
menonjolkan@memperkenalkan 
suami aka Mr.Mama gue yang gagah perkasa..
yang encem mcm hero hindustan kt blog baru gue ni...
(wlaupn kt mata korg tgk mcm x encem jek
tp di mata hatiku Mr. Mama guelh antara jejaka yg paling encem di dunia)
...jd inilh sidia yg bertakhta dihatiku...
hanya dia, dia & dia serta dia sahaja :))))
encem x???..anggap encem jelh ye kwn2...
jd pas ni jgn lh org ckp gue ni "Mak Jan" lg yek...
Gue masih ada Suami yg masihkan sygkn gue sgt2 (mudah2an)..
"Semoga gue lh Bidadari dia dan pelengkap Tulang Rusuknya"
Ye...Mr. Mama gue xde kt sini..
Mr. Mama gue duk nun jauh di seberang laut...
bkn saje nk duk jauh2 dgn gue tp dia keja lah syg...
Apa????..bukan kt Indon lah syg tp kt S'wak jek..hehehe
Mr. Mama gue "Si Baju Hijau" aka "Mat Terap"
atau di dalam kamus Dewan Bahasa adalah Tentera...
jd kejanye sllu brpindah randah...
jd hrp kwn2 yg gue sygi..
semoga anda doakan yg baik2 tuk gue, dia & 2 Puteri kesygan hamba ni yek...
akhir sekali gue tujukan lagu ini khas tuk Mr. mama Gue
(sb dia suka lg ni sgt2..bru tau yg Mr. Mama gue jiwang2 gak)
hehehehe
jiwang kan lagu...layan je lh...
ok daaaaaa....jumpe lg...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan